en lång paus

hejjj, förlåt så mkt för jag inte har skrivit det har typ blivit världens paus men jag har haft så mkt att tänka på just nu och jag har inte haft ork till det.
Men nu ska jah börja skriva igen (; om det inte blir en paus igen blinblink,
haha under dom här veckorna så har det hänt en massa och jag skulle inte orka sitta och skriva allt, haha det skulle bli jävligt långt , men jag kan iaf säga hur dom närmaste dagarna har varit, I fredags så hade jag fia frida å fiffi en tjejkväll, host* hemma hos mig vi skulle igentligen vara i luleå men dom sa att det inte gick i sista sekund, haha det var jävligt chill typ gick ut å in hela tiden och pratade , öhm jag gjorde bort mig totalt för en grej men det är lite pinit för att berätta, sen på lördag morgon så var fiffi tvungen att kliva upp tidigt, hon skulle vara barnvakt för hennes föräldrar skulle fara till stockholm, hehe vi andra sov fortfarande när hon åkte, sen så gjorde vi i ordning frukost och satt å prata typ.
I lördags så vare ju ungdomens dag ådå äre bio å en massa skit ju, så det for vi på haha fan vad mkt kul folk det var där asså, fast många små fjortisar oxå xp hehe polisen var typ as många ggr och många vart ifrån tagna av sin sprit å en massa, ja, typ putte elr vad han nu hette hade ju typ druckit och polisen kom å tog han, haha han typ gjorde värsta motstånd så dom fick bryta ihop han, ja.. jag skulle inte vilja vara han nu iaf xp Tråkigt nog har jag glömt att ta med mig kameran överallt så jag har typ inga roliga bilder, men jag bjuder på en bild på det fina bandet som man fick iaf(;



Varför ska livet vara så jävla svårt, ett viktigt beslut kan förstöra ens liv, vad ska jaga göra har tänkt igenom det men djet känns både rätt och fel, vet inte vad jag ska göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0