finns här för dig gumman ;*

hejjjjjj ! (;
ja den här kvällen har inte varit världens bästa, har typ ont i huvudet, öh många är typ sura åp mig å en massa så, så himla mkt kan jag inte skriva om , hehe det jag har gjort ikv är typ ätit,  packad, gjort so grejjs , öhm å typ prata med en massa , haha juste jag har städat oxå hahahha jätte kul,
I morgon så ska typ vakna as tidigt å åka hem till fiffi fixa mig , sen blire skolan, hem till stina å göra det sista på so:n, åh tove har hitta mitt hjärthalsband som jag köpte för nåra månader sedan, det kostade fan över 300 hehe nog för att det inte är så mkt, men ändå pengar är alltid pengar.

I år på skolavslutningen ska jag nog ha en vit klänning , elr jag har ingen aning, ska typ fara med my tilll luleå på onsdag å kolla vilka som har kommit ut i affärerna, haha man måste ju vara ute i god tid så man får nån fin ((:
ne nu ska jag packa det sista å sen ska jag lägga mig så jag inte försover mig å missar bussen hem till fiffi,

P&K

Nån annan som är godisugen?(-;



F R U I T L I C I O U S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0