friluftsdag

Hejjjjj,

haha ja friluftdag vi faila totalt ända från början, först så vaknade ja as tidigt och tog bussen å mötte fiffi i stan ådå tog vi bussen hem till henne å skulle fixa oss inför skolan, hehe vi hade värsta planen ;)
När vi hade gjort det så gick vi till busshållplatsen där mötte vi fia å frida, sen hoppa vi på bussen till skolan, haha på bussen så satt en massa kuligt folk som vi sociala med... det som vi igentligen skulle göra var att åka med bussen och stanna vid smörblomman åsen till ishallen, för det var där vi skulle mötas å jogga elr vad man nu ska säga, men jag å frida hoppade aldrig av utan vi fortsatte att åka, så helt plötsligt var vi typ i trångfors jaa.. haha inte speciellt lyckat, men vi kom typ bara nån minut försent så det gjorde väll inte så mkt.
Sen så började vi gå men då kom  vi på att vi kunde ha albin alltså fias hund ådå ringde hon hennes pappa så han skulle komma med han, men han hittade typ inte så det tog ett tag innan han kom me han xp hehe sen när han skulle åka så fick vi skjuts en bit å gick fel väg å en massa hahah vi är bäst asså (Y) ne men nu hinner jag inte skriva vad som mer hatr hänt idag måste plugga till svenska provet som vi har i morgon, det räcker med att jag har fått ig på det senste franska å kemi provet, haha skriver i morgon, Lägger in bilder från idag då oxå,

pusshejjss

fruitlicious

Okej nu vet jag nästan helt säkert att jag fortfarande älskar dig,
men vill du ha tbx mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0