fullt upp

Hejj!

Förlåt för att jag har varit kass på att uppdatera men har som sagt haft fullt upp.
Haha å förra inlägget skrev fiffi om ni nu hade undrat varför det var lite konstigt (a)
 under dom här dagarna så har jag varit fiffi amanda fia frida m.m , 
Jag å fiffi har typ varit mest i erikslund elr ute nånstans, vi har oxå hunnit beställa hårförlängning, hoppas bara att den hinner komma innan lovet är slut , åh dom här dagarna har bara gått så snabbt, men det gör dom mesta lov men ändå(;
jag tycker att man ska förlänga alla lov iaf nån vecka haha låter ganska smart tkr jag =) jag lovar att dom flesta håller med mig om det oxå,

Just nu sitter jag å trååkar, det var meningen att jag skulle vara med amanda men hon fick inte gå ut ;/ haha men jag hon å fiffi ska vara med varandra i morgon, blir säkert kul som vanligt (; Asså jag har typ varit med dom nästan hela lovet hehe ni skulle ha sett oss igår, vi typ låg å kom på olika namn öhm ganska kul. Jag å amanda sov typ 30 min men fiffi sov lite mer xp

Idag så  har jag varit med amanda, fiffi och matilda ett litet tag, vi har typ spelat gh och haft kul med tindra , hehe matilda skulle klippa sig idag typ så då undrade hon typ om fiffi ville följa ådå stannade vi hemma hos henne , hehe lite flumt ja å amanda stannar i hennes hus och använder allt i som om vi bodde där xp
Vi typ poppa popcorn såg film å allt [;
 Ne nu ska jag fixxa lite bilder på datorn, åsen så funderar jag på om jag ska smälta hallon och hälla över typ vaniljglass , mumms ;) elr gud vad skönt med ett bad åen massa ansiktsmasker å grejjs, hehe ajja får bestämma mig om ett tag skriver senare ,

Bilder från lovet kommer in lite senare hittar inte sladden till kameran x]

P&K 
fruitlicious 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0