Mysig kväll (-;

Hejsan hopsan ! (;
hehe jag höll nästan på att glömma bort att jag skulle skriva , smartis jag (; Ni ska veta hur mysigt jag har haft det ikv asså det var länge sen man bara var hemma å tog det lugnt, har typ glömt bort hur skönt det kan vara. Först å främst så har jag tagit ett långt bad med en massa badkulor å annat. Sen så har jag haft hårinpackning och ansiktsmask.. fyfan vad skönt det var ! Från och med nu så ska jah börja ta hand om min hy osv mkt bättre, för jag slarvat allitid, jag har typ världens sämsta hy.
Medans jag hade hårinpackningen åde så gjorde jag iordning vanlig vanilj glass å la en massa varma hallon över, gott som fan vare. Jag tkr det blir godare om man har nånting lite syrligare i nånting som är redan så sött, då blir det som godast, Ne nu ska jag lägga mig alldeles strax, jah menar ska typ upp klockan 10 i morgon för att ja å Amanda kom överens om att vi skulle mötas på stan kring 12 och äta nån god lunch (: åsen blire väll nå annat på stan oxå, ne nu ska jag sova skriver i morgon när jag vaknar,


P&K

F R U I T L I C I O U S

Här kommer nåra bilder från idag (;

 

Nivea shampoo & balsam, dom båda luktar gott och är bra !

Min goda vaniljglass med hallon och strössel (-;

Min sötnos (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0