"no hands"

hejjssan ;)))

Har inte skrivit på länge nu , det beror både på att jag har varit lat och internet har inte varit på tiptop. hehe öhm ja.. kommer npog inte skriva världens längsta för jag har lite ont överallt hehe ska nog ta ipren elr nå.. ni undrar säkert varför så jag berättar nog nu så slipper alla fråga i morgon när jag kommer med kryckor hahah. jag var med my ek och fia typ ådå skulle jag fia å my cykla på en cykel från skolan till ica björnen, när vi var ungefär halvvägs så sa my att hon skulle köra utan händer för hon skjutsa mig å fia, fia satt på pakethållaren och jag satt på styret, sen så tar hon bort händerna från styret ådå ska vi göra give me 5 elr hur man nu ska säga, ja.. resten kan ni lista ut hehe vi ramlade direkt.. men det roliga vara att dom gjorde typ inte illa sig nå utan det var bara jag. jag åkte till vårdcentralen där sa dom att jag var tvungen att åka till sunderbyn å typ röngta (ursäkta min stavning) låret, höften, foten, och knät ja... men det var inte så  farligt kommer bara ha typ nått skrapsår och gå på kryckor, men vet ni vad det bästa är?(;
JAG SLIPPER VÅRJOGGINGEN! ;D fan vad skönt, ajja ne nu ska jag ta en dusch om jag kommer upp ur sofffan vill säga  pusshejjs (;

F R U I T L I C I O U S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0