varför ska allt vara så skit?

hallå,

Idag har det varit fullr upp som vanligt, först jävla tråk lektioner på skolan åsså efter såfor jag hem gjorde lite bild osv,
sen så tog jag samma buss som fink å kicki å vi for in till stan, där mötte vi nordan å linn.
kicki skulle köpa en massa godis å sånt eftersom hon typ fink å hennes familj ska till nyhem i morgon, om ja inte nu har kommit ihåg fel xp Sen så gick vi till uh, därborta var vi med en massa, haha sen var det meningen att vi skulle ta bussen hem ja å kicki, men såklart missa vi den (; typiskt oss, så då yänkte vi att om vi skulle gå snabbt så skulle vi hinna med bussen därifrån men det var inte världens bästa ide, vi  hade typ inte ens kommit halvvägs innan den åkte förbi där, så då fortsatte vi å gick.
När vi hade typ gått aslångt så tutar en bil åsså äre fink å hennes mamma så då fick vi skjuts hem.. haha kicki var as pissnödig så hon tjata om det heela vägen.
Jag sa att jag skulle lägga in nåra bilder från igår men jag kom på att det var bara fiffi som tog, typ trög jag är, men här kommer nåra bilder från idag ist,

pusss ;*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0