vet inte hur jag ska göra, allt blir bara så fel

hallååjj !
Asså förlåt för att jag inte har skrivit nå men har inte haft tillfälle och ingen dator jag har kunna skriva på heller för den delen, jadu vet inte riktigt vars jag ska börja berätta vad som hände igår men jag å amanda skulle ju äta på stan, å fiffi slutade sin kurs typ 1 elr nå så då väntade vi på henne och gick å åt tsm, medans jag å amanda väntade så gick vi runt & pröva kläder, skitkul! ;)
hehe jag hitta värsta söta klänningen på lindex, alltså ofta det nånsin har funnits nå fina kläder på lindex? och isf inte ofta men den var typ rosa/röd  ja.. ska lägga ut en bild på den men på mig såg den ut som en sopsäck haha tyckte iaf jag.
Sen när vi hade varit å käka så for amanda hem till sejj och ja&fiffi hem till mig , för att jag skulle packa å amanda skulle städa sitt rum (-;
När jag hade packat åde så for ja och fiffi till 7eleven å köpte dom nya bj smakerna, dom var fan jävligt god (-; har tänkt å köpa dom i flera dagar nu men det har aldrig blivit av, igår så köpte vi 5 bj heh lite fett, det blir fan 250 kronor på glass,  sen har vi typ spelat wii åen massa, å idag har jag färga håret kom jag på hehe svart, jag kommer typ bli värsta emo ;O haha hoppas inte iaf men ne nu ska jag städa å äta, skriver senare, 

pusshejjs ;*


F R U I L I  C I O U S

Och nu bara för att jag inte skrev nå igår ska jag lägga in en massa bilder sen igår, öhm ja så titta å njut ! ;) h3h3



sommarn är så nära men ändå så långt bort,

fiffi älskling ;*

haha jag i klänningen från lindex, asså jag ser fan ut som en sopsäck elr nå hahah ^^

älskling å bby ;*


hehe ja å fiffi på dollar (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0