50-tals tema

Åh idag har jag hu haft tema och som sagt det suger! Jag har ju musical och det är inte nån rolig i min grupp, fast det är typ 40 pers som är med,  jätte kul asså ;s
Men först när jag nea hanna nadja och typ jennifer gick dit så skulle vi komma på vilket tema och vilken story vi skulle ha, haha vi kom på värsta bra men ingen sa nå x) typ fega, öh ja.
men tillslut så vart det typ 50-tals tema kan bli ganska bra med storyn som nåra kom på ^^
ja vi fårse hur det kmr att gå, men det dåliga var att vi måste jobba över varje gång för annars kommer vi inte hinna, åh men efter maj krm vi inte ha nå tema alls x) haha elr jag tror att det var nå sånt iaf,
 men nu ska jag vara duktig och börja plugga lite till so provet nästa vecka ska fan ha vg minst  ;-)
puss och kram

Fruitlicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0