Bolt

Ja.. idag ska man ju se bolt den dära barnfilmen typ med hunden xp hehe fast jag har redan sett den men ändå för det är mkt roligare på bio, enligt mig asså,
Så  nu ska jag käka frukost, duscha och fixa mig, för den går mitt på dan, klockan ett, asså det är jätte många filmer som går den tiden men jag fattar inte man vill ju gå å se på kvällen för annars blir man typ blind när man går ut igen x)
ajja, jag tänkte skriva igår men jag var å jävla trött så jag gjorde aldrig det, sara fyllde ju år typ förra veckan men vi skulle fira henne den här helgen ist ;p så då bestämde vi att ta typ halv fyra bussen till nordan, haha men den missade jag så jag tog typ fyra bussen.. men problemet var att jga tog fel buss (y) men jag bytte vid garnis men sen när jag satt på bussen så kom jag på att jag inte vet vars man ska kliva av, ja som sagt igår var ganska kul, men sen alla typ hade kommit så beställde vi pizza, såg film, haha rasse sprang runt och filmade i 20 min x) han var fan jävligt ego den var typ bara på honom ;D Min present till sara var en mascara och en hårinpackning , hoppas hon vart nöjd ;-) det var inte så många igår det var fan jävligt skönt, det var typ jag sara, becka, kicki, julia, krisse, nordan, manne och rasse, men nu måste jag hoppa in i duschen så jag hinner fixa mig puss och kram

Fruitlicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0