fettisdagen

Ja, vad har hänt idag då? skola som vanligt, pluggat när jag kom hem, sen inte så mkt mer hm elr jo det är ju fettisdagen idag,
haha det var meningen att vi skulle äta semlor å en massa men pappa glömde bort så han ska köpa i morgon ist x)
Jag gillar faktist semlor haha men med sylt, hehe låter lite fett men det är mycke godare (-;
men det är kanske för att jag inte gillar mandelmassa så speciellt mkt,
När vi fick ju göra semlor på hk:n så ägde jag ut alla på både att baka och smuggla,
 man får ju inte ta med sig ut typ bullar och sånt längre för att städerskorna tjata på att det blir en massa i korridorerna, asså vad har om att tjata på igentligen? det är väll deras jobb, elr?x)
haha men iaf så sa hon att vi inte fick åsså satt jag å jill å försökte komma på hur vi skulle kunna smuggla ut en x)
Vi kom inte på så bra ideér, vår bästa kom jill på att vi skulle stoppa den mellan hk boken och inte trycka för hårt,
 haha jag vågade inte testa men när hk läraren vände sig om så sprang jag iväg med den x) inte nån speciell plan men den funkade iaf,
men nu har jag inte tid att sitta å skriva för att jag måste fortfarande göra klart bild uppgiften som skulle vara inlämnad för 3 veckor sedan x))

puss och kram

fruitlicous


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0