förlåt?

nu är jag jävligt sur, vrför ska alla behöva skylla allt på mig, som dom flesta kanske vet så anklagar många mig för att ha skrivit  "julia" smset, asså för det första så varför skulle jag lägga ner tid på att skriva skit om nån jag inte känner och inte har nått emot?
För det andra så var faktiskt andra med när jag fick smset, det enda jag gjorde var att skicka vidare, och förlåt om jag sårade dig elr vad jag nu gjorde men jag lovar att jag inte gjorde det, finns många som inte tror mig, men vill bara säga till dom att  jag inte gjorde det  och skulle aldrig göra för den delen, plus att jag skulle faktiskt inte komma på något att skriva som sagt skulle aldrig ha fantasi till det, ville bara ha det sagt så jag kanske inte får nå fler som vänder sig mot mig ;s

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, varför skickade du då vidare det om du inte hade något emot henne eller störde dig på henne ?

2009-02-24 @ 19:47:05
Postat av: ....

vem du än är så om du undrar så har hon inte gjort nått fel

2009-03-01 @ 17:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0