hockey (:

Ja, nu har det blivit igen att jag inte har skrivit på länge, men det är som det är och jag har inte haft ork att sitta å skriva för jag har varit sjuk och en massa annat har hänt.
men iaf så måste jag ju bara säga GRATTIS I EFTERSKOTT GUMMAN ÄLSKAR DIG, min lilla sötis hanna fyllde ju år i onsdags men ja har inte skrivit nå dom dagarna som har varit så jag har inte kunnat skriva det, ahha jag tänkte ringa henne på onsdags morgonen och sjunga men jag var hemma den dagen så det vart lite senare fast det vart inge till att sjunga för då skulle hon nog ha en jävla tinitus nu, haha jag var jäävligt hes i halsen å hade as ont, nog för att i vanliga fall att jag inte sjunger så bra menmen bättre än vad jag skulle ha gjort då (-;
nåväl idag så ja varit i skolan ganska skönt igentligen att få göra av med lite energi, sen så hra jag missat tre bussar och varit på hockey, hockeyn var jävligt kul jag å ida fick lära oss alla reglerna av munk och johan,  haha ofta man vet alla regler det är fan mkt att veta x)
hehe nu sitter jag vid datorn och ida typ halvsover, men jag tänker inte sova för att vi har slagit vad med adam ooch robin vem som går å lägger sig först, dom kmr att förlora lätt!;D
men nu ska jag väcka liv i ida och hitta på nå med henne,

puss och kram

fruitlicious


Du har en plats i mitt hjärta,
plats fylld av glädje och smärta.
Den delen kan du aldrig ta ifrån mig.
Inte ens om någon annan skulle få dig.
Nej dig kmr jag aldrig glömma,
I ett litet hörn kommer du alltid att finnas,
För du är en människa jag vill minnas,
Tro det eller ej men jag kommer alltid att älska dig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0