mega fjortisar x2 !

Nu får jag fan skärpa mig, har typ inte skrivit på flera dagar! ;s
Men å andra siden så har jag haft fullt upp heela tiden, i fredags så sov fia och fiffi hos mig, åh seriöst vi hade as kul, haha vi typ sjöng åsså gick vi ut åsså ramlade jag på fiffi, ja som sagt vi hade kul, och på lördan så sova fia hos mig, ja jag har säkert nämnt att dom där fjortisarna skulle komma, haha asså vette fan vem jag skulle jämföra dom med,
men tänk på en utav dom drygaste fjortisarna ni vet och dubbelt upp så där, nu har ni linnea och maria, ahha skulle hemskt gärna vilja lägga ut bilder på dom så alla ser vilka jävla borta dom är, men det är bortkastat på nåra som inte är värd det, hehe
 jag typ höll på att dö innan fia kom x) för hon skulle sova hos mig på lördagen också,
vi var hemma hos min kusin viktor, haha men som tur var så var det typ as många andra där ;p
Åsså fick jag veta att linnea var min syssling elr nå, haha jaa.. och både linnea och maria hade försökt färga blont och det var inte fint asså det såg fan värre ut än mitt när jag hade färgat, och då är jävligt fult ska jag då säga x) men nu ska jag vara flitig  och göra bildläxan som är 2 veckor sen tror jag

pusss ;*


A heart is not to play with,
A heart is not a toy,
But if you want to break it,
Give it to a boy

Kommentarer
Postat av: felicia

nej guuuud, varom så hemska ?! :s , hihi fjortis går väll lite i släkten :D (aaaa) <333333



haha nej men skojja :-) , det var kul i fredags måste göras om ! <333

2009-02-15 @ 20:26:44
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0