plugg, plugg och åter plugg

Varför måste skolan plåga en med så mkt läxor och prov hela tiden, vrf kan dom bara inte typ ha ett prov varje år,
Ne  men asså dom behöver ju inte ha läxor och prov dom kan väll bara ha läxor elr nå.. skulle vara mkt bättre, haha nu kom jag på att jag är en vecka sen med min bilduppgift, jaa jag tror att jag får mvg! vad tror ni?;-)
Asså i veckan har jag matte, engelska och hk läxa, sen har jag en matte diagnos och so prov å juste sen har jag ju svenska å bilden ;s å nästa vecka har jag två prov, ja jag ska fan hoppa av skolan fan vad skönt,
okej det skulle kanske inte vara världens ideé men bra tyckte jag den var iaf,
jag är fan helt slut för allt pluggande, hinner fan inte vara med nå kompisar elr nå,
och nu är jag  jävligt sur på pappa för att jag skulle igentligen åka till stockholm med laget i helgen,
men jag får inte för att typ nån i min släkt och nån vid namn typ linnea skulle komma till oss, hon var typ min bästis för mer än 5 år sedan, kul jääätte kul (y) Och hon kmr ta med sig en jävla kompis åsså kmr dom säkert vara jävla dryga småfjortisar åh!
men jag ska inte vara med dom nå, seriöst jag strejkar, men dom kmr typ på lördag morgon och då ska antingen fia elr hanna sov hos mig för jag tänker inte vara själv med dom två ska jag då säga,
 jaa och på fredag så ska jag väll hitta på nå kul, hm, pappa jobbar typ från elva till fyra och min syrra ska vara borta haha, huset för mig själv, skönt (-;
 Men nu måste jag kanske rita klart min bilduppgift så jag kan plugga lite till so provet,
puss och kram

fruitlicous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0