saknar dig!<3

Vi glider ifrån varann mer och mer.. vrf kan det inte bara vara som förut? Jag orkar inte försöka vara nån för dig det gör för ont när man är den enda som försöker, jag vet att jag inte är den enda som är besviken, så snälla släpp mig helt elr håll mig hårt, jag menar jag vet att du kanske är besviken på mig men då kan du väll ändå säga nått? elr iaf försöka säga att du inte vill vara med mig längre för vissa saker som kanske inte ska nämnas, men ändå tänk på vilka du snackar om och släpper taget om innan allt blir fel, nu börjar jag äntligen förstå vrf jag i första fall förlorade en väldigt bra vän för att jag valde dig ist för henne, jag kanske valde fel,


Kommentarer
Postat av: hanna

finns alltid här det vet du :)

älskar dig 768678687687 ggr runt jorden och tillbaka igen hjärtat <33333333333

2009-02-09 @ 18:21:18
URL: http://hannalennerrro.blogg.se/
Postat av: felicia

gumman jag saknar dig så helvetes mycket , asså vet inte ens om det är mig du menar men tänker skriva det hära iallafall ..



du är en helt underbar person som jag älskar hur mycket som hellst & det kommer jag alltid att göra så du vet även fast jag kanske verkar vara sur på dig så är det för att jag blir besviken på vissa saker, fast det har jag ju sagt men ändå <3, vill bara inte förlora dig över en sån jävla skit sak ! så.. förlåt lollo :/ jag tänker fan aldrig aldrig aldrig aldrig vara sur eller besviken på dig för det gör mig själv bara ledsen & deppig !

asså åååh jag suger fan på att skriva som jag känner, får bara tårar i ögonen för det går bara inte att beskriva hur mycket du betyder för mig! förlåt, asså åh allt är bara fel nu för mig & vill inte släppa dig & du ska veta att du inte är den enda som försöker, fast jag kanske inte försöker nog mycket & tro inte att något av det här är ditt fel för det är det verkligen verkligen INTE det är bara jag som gör fel.

& alla stunder jag tillbringat med dig har varit hur roliga som hällst, även om vi har varot vilse i gammla sävast eller hållt på att dö av kall heten ute så har det varit det bästa som hänt mig för jag har varit med dig & när jag är med dig så blir jag själv glad , vet inte hur eller varför men jag blir bara det helt enkelt en gladare person , så om du & jag fortsätter glida ifrån varandra så kommer jag inte vara lika glad & komer sakna dig hela tiden & det är så jävla jobbigt !



förlåt gumman skulle kunna skriva hur långt som hällst om det här men det kommer jag inte för det skulle bli fleara sidor långt ! men förlåt asså förlåt förlåt förlåt jag älskar dig & vill inte släppa taget , men vill du försöka igen så är jag 100 % upp för det , men annars så får vi väll lämna det som det är & gå vidare..



älskar dig <3

2009-02-10 @ 22:08:43
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0