slut på helgen,

Slut på helgen och tbx till pluggandet igen, jobbigt enligt mig..
vad har jag gjort idag då? hm... typ sovit haha och inte så mkt mer faktiskt, visst låter min dag intressant?(-;
men nu sitter jag och kollar på spanning med bridget jones, asså den är fan bra, haha jag gillar dom filmerna men dom kan vara så pinsamma ibland, haha jag är en riktig filmälskare asså, jag lovar om ni skulle säga nån film så skulle jag ha sett den, men nu har jag inte tid att sitta å skriva för jag ska göra lite matte så jag iaf får G på matte provet i morgon, 

puss och kram

fruitlicous 


Ge vänskap till många,
ge kärlek till få, ge ditt hjärta till en, inte två,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0