Stockholm i april m. hjärtat


Jag blir så jävla sur,  jag fattar inte jag får fan inte göra ett piss ;s
Jag var med hanna idag käkade på max solade och köpte kaffe latte på 7 eleven, på max så kom typ fralla å rasse haha fralla käkade typ upp min mat  som jag inte orkade, haha sen så när vi skulle till hanna så missade  vi bussen,
asså jag missar alltid bussar, men sen när vi kom hem till hanna så fick vi världens ide att beställa en resa till stockholm,
hehe vi har varit i stockholm många  gr tsm ;p
Men sen så när jag fråga mina föräldrar så  vart dom typ sura och en massa skit så nu kanske inte vi ska fara ;s
fan vad sur jag blir men isf ska jag fara ändå ;-) Men jag kmr nog övertala dom, hoppas vi..
haha  nu sitter jag å snackar med hanna i telefon xp ganska komiskt tkr jag ;-)
Men nu måste jag städa mitt rum så jag inte behöver göra det i morgon, puss och kram

Fruitlicious





ja å hanna skills på cykel ;-)



Hanna  lennerö vi var som syskon du å ja sen så vart det bara fel,
 men nu känns det som om det kmr bli som förut älskar dig! ;** <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0