When a stranger calls

Gud vad jag är trött, asså när man är duktig och lägger sig tidigt blir man fan bara tröttare, jag håller fan på att somna redan nu, ja nästa helg ska jag fan inte sova ett piss.
igår så sov jag ju hos ida och hon skulle spela handboll idag så då var vi tvugna att kliva upp as tidigt, typ halv nio elr nå,
men då for jag hem och tänkte sova lite men jag kunde fan inte sova,
så då började jag med att städa mitt rum för att vi skulle fira jerry min typ låtsas pappa elr ja.. haha jag städade så fint asså, jag slängde in alla grejer i garderoben (-;
Sen har jag fått stå ut med en massa ttråkigt folk hela dan och nu sitter jag och kollar på when a stranger calls ,som spelas i huvudrollen av Camille Belle, sett den?
Själv så har jag sett den förut och jag tycker den är helt okej, men ja jag gillar ganska så många filmer så.. ja,
men nu ska jag göra lite matte och se klart filmen,

puss och kram

fruitlicious


Jag öppnar upp mitt hjärta och tankar,
Kan du inte förstå att det är för dig mitt hjärta bankar?


Camille Belle


Kommentarer
Postat av: felicia

måste vara med dig någon dag ! <3333

2009-02-22 @ 20:33:57
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0