kul kväll

Idag så fyllde typ uh 20 år elr nå så då var jag där med typ becka, fink och kicki å en massa andra,
haha jag å krisse är var så snälla mot varann, jag hade cola ådå låga han på golvet haha och han hade öppen mun åsså hällde jag cola men då stängde han munnen så han fick lite  cola på sin tröja, åsså skulle jag följa typ becka på toa  och sen när jag kom tillbaka så hade han hällt resten av colan i mina skor, haha åsså började jag skriva bög på hans jacka med sånt här för läpparrna och det går typ inte bort ;o
Jag kommer fan få en massa skit förde om det inte går bort, hehe och jag skrev ju inte bara en gång,
jag är väldigt duktig tkr jag (y)
Åh jag trodde att det skulle vara nå bra band som spelade idag men det var typ bara emo band ;s väldigt bra asså.
Haha men nu ska jag fortsätta se nån konstig film som gå på typ 5:an, hehe jag har märk att jag kollar på film rätt så ofta x)
ajja puss och kram

fruitlicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0