blogg kaos ! :o


hejjsan sööttiiissar (;

 ja som ni ser håller jag på fixa lite på bloggen så då kanske ni förstår lite varför de ser ut som de gör, hehe ingen lyckad dag precis, öhm typ "rymde" hemifrån hahahha nä men jag fick inte gå ut osv så då hoppa jag ut genom fönstret hehe dom ringde polisen åen massa skit ajja trodde dom skulle bli as sura sen men dom var hur trevliga som helst när dom hämtade mig  LOL, förlåt om de inte blir nå roliga detaljer men jag håller på somna så de är drf x)
                                                        
 i morgon blir de att försöka hitta en ny vårjacka... jaa lite sent ute menmen får hoppas att de finns nån fin kvar iaf (;
Nä nu känner jag för att somna till en film, kanske blir de systrarna i jeans 2, dom som inte har sett varken ettan elr tvåan rekommenderar jag starkt att se dom, hah de där lät lite bögigt ajja nu ska jag gå


pusshejjjss bbyss ;**



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0