less !

Hejjssan hoppsaan (;

nu har jag inte varit duktig på att uppdatera på bloggen men de kanske inte är så konstigt ändå eftersom jag har haft jävligt fullt upp, älskar sommarlov!

under den här veckan så har jag typ varit med fia nästan heela tiden + en massa andra dock, jag å fia har sovit i sävast, vittjärv, stan och i björkelund ganska kuwligt (;

Idag så har jag å Klara varit med varann hehe vi var juh med en massa andra såklart och var jävligt nära på att åka ti sävast eftersom ganska många var där (: asså jag längtar tills norskarna kommer till campingen , haha dom är jävligt roliga ! ;D

Nä nu ska jag nog ta å se klart step up 2 , så jag hinner se klart den innan ´jag somnar x) ajja skriver lite mer i morgon innan jag far ti klara, pusshejjs bbyss ;*

saknar er ;*



Kommentarer
Postat av: hanna

saknar dig med! <3

2009-06-23 @ 23:25:13
URL: http://hannalennerrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0