Boden alive

Hejj hopp, gummi snopp, ! (;

Nu känner man verkligen att de är sommar, de har fan varit 25+ idag och BA har juh börjat nu, jävligt kul ! Har verkligen längtat till de, man får värsta sommarminnen ;)

Idag så har jag åkt en massa karuseller och varit med en masssor med fölk ;) hahaha jag typ spydde efter den 13:e gången jag åkte x)) men jag hade druckit cola och käka en massa godis, så jag mådde inte speciellt bra just då men sen vart de som vanligt igen. Men efter de så fick jag huvudvärk så jah valde att åka hem ganska tidigt (; skönt !

Nu håller jag och min lillasyster  Tove på att välja en film som vi ska se , och vi har gjort i ordning typ dipp åsså ska vi doppa gurka, paprika åen massa annat gott ! (; mummmss

Nä nu ska jag ta bort sminket osv  å som jag sa se film och mysa, skriver när jag vaknar i morgon ! pusssss ;*



hahah skrev de hära inlägget igår men de publicerades aldrig  bara så ni vet (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0