summer beauty

hejjssan ! (;

Nu sitter jag och dricker kall cola med is i, gud vad gottttt de kan vara !  höhö jag gick upp 6 i morse :O och gjorde chokladbollar hahahhaha de var oxå jävligt gott  !

Ni kanske undrar´varför jag gick upp så tidigt , höh de har jag fkatist inget svar på  vaknade, ocg var as sugen på¨chokladbollar ;D Heeela typ "natten" igår var jag as sugen på de men då orkade jag inte göra , så jaa..

hahha vilket samtalsämne CHOKLADBOLLAR ;D

Senare idag blir de boden alive , men en massa sötisar (; höhö idag blir de juh ankbåten ! fan vad kul ;D Nä nu ska jah ut och bli neger, skriver senare ikv pusshejjs bbys ;*


ser ut som en mupp ! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0