Pagla

halllå,

haha ja.. den här dan har inte varit så speciellt lyckad x)
Som jag har sagt förut så skulle jag till pagla idag med fia och frida, haha jag trodde vi aldrig skulle komma dit x)
men vi tog oss dit men dock lite senare än väntat,
vi är verkligen lättroade haha vi åkte i den minsta backen typ ramla av vid hälften å skratta som fan x))
det var fan lite pinit det var typ bara dom som var hälften så korta än oss och vi hade fan roligare än dom hade, vi var som småbarn, typ alla kolla på oss,
sen efter att vi hade åkt ett tag så gick vi till typ den lilla "restaurangen" som finns där, så tjockade vi oss med lite godis å sånt,
efter att vi hade dampat lite där så försökte vi komma på ett sätt att ta oss hem haha vi hade glömt den lilla detaljen x)
så när vi typ hade ringt till alla som vi trodde kunde hämta oss, så grillade fia korv och vi kom på att vi skulle gå hem... Typ världens smartaste plan asså, haha vi typ tappa bort oss í skogen och gick på skidspår, åjuste vi vart nästan påkörda av en bil med en kille som prata konstigt haha och i varje nedförsbacke så putta vi på och åkte ned,
ja.. som sagt vi hade jävligt kul,
 haha och det var ju absolute inte pinsamt att typ komma in till stan och se ut som ett freak med typ fika och underlägg å en massa,
 ja så ser min dag ut, har tagit en massa kort, men sladden till kameran har jag typ tappa bort så dom kommer lite senare, men nu ska jag se om det är nått kul på tv,

pusshejjjs,

fruitlicious

här kommer nåra bilder från pagla,















haha ännu en kul dag med er! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0