Det handlar inte om hur många vänner man har, utan vilka som stannar förevigt,

hejjjjj,

elr ska man säga godmoroon, jag får fan panik lovet är slut i morgon ;o
Ne jag ska ta ut semeste har jag bestämt, haha elr kanske inte men annars kan jag ju skolka, jag har så fiffiga ideér asså världens bästaste (-;

Jag fattar inte riktigt det här med skolan, asså att man ska välja vilket liv man ska leva så tidigt, för det är ju rätt många som inte tar det seriöst och sen har sabbat sitt liv bara för att dom ex skolkar,  inte bry sig,
Och det är så orättvist det här med linjer och det, eftersom dom flesta linjerna har så höga poäng att ganska många inte kommer in på den dom vill, visst det är upp till en själv men vissa personer kan ju vara perfekta för just kanske klipplinjen men dom har inte så höga poäng medans nån som har as lätt att komma ihåg saker, har as höga betyg och kan komma in men kan inte ens hålla i en sax, haha det är så konstigt system, men det klart att det aknske är inte precis så det är men jag tkr dom ska göra det på nått annat sätt, för man vill ju precis inte få nått jobb som man hatar resten av livet, haha

Vackra ögon, Långt fint hår, Där går hon ni aldrig får..
Hon är tjejen ni kallar vacker, Hon är bruden dold av spackel,
Magen indragen, ryggen sträckt, Vem fan kom på ordet perfekt?

Jag bjuder på en bild på en utav mina finaste sötisar,



Kommentarer
Postat av: felicia

nej va snyggg din blogg blev :D, värsta coola headern juh !!1 :D <3333

2009-03-08 @ 15:50:17
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0