love really hurts,

tjosaan,

haha det vart inte som jag planerade riktigt det var ju meningen att jag skulle skriva typ när vi hade vaknat, men jag har blivit så lat på sistone så det vart att äta värsta frukosten ist och sen se på tv/film,
frida for hem lite tidigare för hon skulle till luleå med klara, jag å fia var typ helt slöa när hon hade åkt
, det ända vi gjorde var att sitta å glo på tv:en, ja åsen när hon for hem så fortsatte jag med det, vilken meningslös dag asså (;

nyss så duscha jag och nu sitter jag å väntar på att fiffi ska komma till mig, vi kommer ha riktigt kul idag/ikv,
haha det var meningen att vi skulle sova his varann, men smart som jag var så när jag skulle fråga det första jag börja md att göra var att anklaga mamma å jerry att dom hade tagit mina kamera sladdar, så om ni fattar så fick jag inte sova hos henne elr hon sova här men vi kommer nog hinna göra ganska mkt ändå, men åh varför ska föräldrar vara så tröga ibland?! Jag får fan aldrig göra nått ;s men jag tog iaf sladdarna och ska lägga ut lite bilder i inläggen så dom slipper så jävla tråkiga, haha bland annat när vi var i pagla, så ha koll i det inlägget har för mig att det var ganska kul bilder,

jag å hanna skulle ju igentligen åka till stockholm på påsklovet men jag fick inte för pappa,
asså jag ska fan åka till ändå stockholm, vafan äre för nytta att lära känna pappas tjej om han byter om nån månad? Det enda som är bra med det är att när dom är "nya" så fjäskar dom och köper grejor åt en,
nog för at jag håller kontakten med ganska många men dt är en annan sak,
varför kan han bara inte välja ut en perfekt så slipper vi all skit som kommer med alla, är fan less på det här,
Ni som inte har skilda föräldrar lycko er asså jag lovar ni skulle adrig palla allt det här,

ne nu måste jag kanske fixa lite innan fiffi kommer
det är nämligen kaos i mitt rum, skriver lite senare ikv,

pussåkram

fruitlicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0