luleå

hallo,  som ni kanske har märk på det andra blogginlägget idag så var jag inte precis på bra humör, det är jag inte nu heller men iaf på bättre, men jag är ganska så trött oxå x)
Haha men det kan vara för att ja å fiffi inte sov så mkt igår, vi typ börja kolla på en film halv 6 elr nå.
Men ikv så ska jag lägga mig rättså tidigt så jag orkar gå upp i morgon till luleå,

I luleå blire jag fia frida typ melinda kevin å hans kompis men kevin å den andra ska typ gå runt nån annanstans på stan, jaja så vi får se hur det blir, haha och ja har slut pengar och gratis smsoch pengar så melinda vet inte riktigt vilken buss hon ska ta trorja, ajja det ordnar sig säkert,
Men nu ska jag ta en dusch och se en film,

puss och kram

fruitlicious



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0