med äwsklingsgumman ;*

hejj, nu sitter jag å fiffi i soffan som vi har gjort dom senaste timmarna vid datorn och tv:en ;)
Vi börjar bli lite trötta så vi börjar tänka på att lägga oss att sova, men vi fårse,
haha som vanligt så har jag missa bussar idag, haha och vi kom lite senare till hockeyn än vi skulle komma,
 haha boden vann mot kiruna med typ 5-2 elr nå (: Därborta så träffade vi oskar.s, oskar.r, william och munk, sen efter ett tag kom fia och frida oxå ;)

haha vi hade ganska kul och jag försökte komma på hur reglerna var nu igen som munk hade lärt mig veckan innan x)
ne men nu måste jag försöka väcka lite liv i fiffi hon typ halvsover i soffan
 
puss och kram

fruitlicious

P.s ursäkta "röran" på bloggen men håller på att göra om så det är lite tjorvigt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0