orkar inte mer

Hejjjj,

Åh första dan på skolan efter lovet, haha det kändes inte som om vi har haft nå lov alls ;o så just nu längtar jag till nästa lova, påsklovet haha det är väll vecka 15 elr 16?
Jag håller verkligen koll på sånt asså, dan innnan sportlovet så fråga jag vilken vecka vi hade lov, haha jag är verkligen smart jag (a)

Idag så har jag varit i skolan såklart, åsen så for jag hem till amanda med fiffi, ja.. vi hade riktigt damp idag, typ filma as mkt med amandas kamera, sen så for vi in till stan var där ett tag och for hem till mig,
hemma hos mig så gjorde vi inte så mkt faktist, satt och prata mest, sen fick vi för oss att vi skulle åka till ica björnen,där satt vi å prata med thomas as länge och sen kom vi på att dom var tvungen att åka med bussen så då fick vi typ springa hem till mig å hämta deras grejor, haha men när dom gick ut så ser dom bussen åka  föbi, hahah otur där, jag typ skratta ;D
 då fick vi idén att dom kunde gå in till stan å kanske ta en buss elr nå.. så det gjorde dom,

nu sitter jag i soffan och typ slöar mig framför tv:en,
haha jag ska igentligen plugga men det går inte precis framåt x)


men nu ska jag se tv x) åsså får vi väll hoppas på att det blir lite till att plugg oxå,
pusshejjj

fruitlicious
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0