american pie

hejjj,

Hitta på nå?(;  haha ja ser på american pie "the wedding" det var länge sedan jag såg den... men man blir så less efter att man har sett alla filmer typ 10 gr x)
plus att jag inte kan sova, jätte kul x) haha det funka typ igår att äta nått men det tog ändå ett tag att somna,
jag är ju med fia och frida som ni kanske vet från förut,
hhaa fia ligger helt inne i filmen, och frida typ sover, ja fast trots allt så är ju klockan typ 2 så jag kan ju inte säga att det är fel, jag önskar fan att jag var trött oxå,
men nu vill nog dom andra två att jag ska sluta knappra på datorn, så jag ska nog se filmen,
men jag skriver i morgon när vi tre sjusovarna har vaknat,

puss och kram

fruitlicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0