<3

Heejjj,

Som jag sa förut så skulle jag åka till fia, jävla kul kväll asså, först när jag kom, så vare bara jag fia och frida,
men sen så kom det in folk eftersom, tillslut så vart vi:
Jag , fia, frida, sara, becka, kicki, julia, manne, krisse, nordan, robert, jesper, pontus, rille, elias, gustav, nelson, johan, förlåt om jag har glömt nån, haha är inte så bra på namn,
Alla for typ hem as tidigt, men ja hann åka skoter med krisse (Y)
Sen när alla typ hade åkt så kom oskar över ett tag, fia vart as trött så hon la sig ganska tidigt men jag frida och oskar satt uppe ett tag och typ prata och kolla på tv, sen har det inte hänt så mkt mera ikv,
I morgon så ska jag kliva upp as tidigt för att jag sak typ hälsa på mormor i stugan haha, jättte kul x)
Så om jag inte skriver i morgon så vet ni varför, haha i morgon det är ju det typ nu, fan klockan är ju typ 5 i 6 ;o
Jag kanske ska fundera över om jag ska gå å lägga mig hm..
ajja jag tror jah gör det så ja får lite sömn iaf (:

Pussss

fruitlicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0