sovarN

hejjj,

asså gud jag har typ inte gjort nå idag och ändå så har jag varit så slö att jag inte har orkat skriva blogg, haha jag har varit nära på flera gr men det gick inte speciellt bra ;)
jag typ sov länge idag och har degat hela tiden,  fram tills jag typ bestämde med fia och frida att vi skulle träffas i stan,
Ja jag kan då säga att den här kvällen inte var så mkt mera lyckad än igår x)
först så när jag for intill stan så satt det typ nå läskiga turkar och glodde, å när jag kom dit så möttes vi utanför åhléns typ, och gick till coop, därinne så skärde vi upp en massa frukt  och typ testa en massa, haha ursch vad äckliga frukter det finns ;o
Sen efter det så gick vi runt på stan och väntade på att bussen skulle gå,
när vi kom hem till mig så käkade vi glass, melon och satte på bastun, haha vi hade stoppat på as varmt så vi höll på typ att dö,
annars så har vi bara suttit och snackat hela kvällen, och frida har läst om droger , hehe värsta högläsningen  ;)
åjuste mina katter hgar lyckats att välta ut en hel kanna på golvet, lyckat (y)
Men nu ska jag vara lite social med dom och kanske så blir det film fårse,

puss och kram

fruitlicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0