why am i so afraid, of something so beautiful ?

hejjj,

Ni ska veta hur kul det har varit idag, jag har ju varit i luleå som ni kanske vet, borta i luleå blev vi jag, fia, frida, klara, melinda, lovisa, kevin och petter, men melinda och lovisa gick lite för sig själva, likadant som kevin och petter, haha jag trior att han hette petter men är inte säker x0
Asså det är fan första gången jag bara köper en grejj när jag är i luleå ;o jag får fan skämmas x)
Det jag köpte var en svart tunika/klänning från gina tricot, Frida köpte en likadan fast i rosa (:
Sen har jag inte gjort så mkt mer idag, bara tagit det lugnt (:
Men nu ska jag shoppa lite på nätet trorja.. elr iaf kolla lite,

Puss och kram

fruitlicious


Vet inte riktigt vad jag känner för dig, det är så svårt!
Jag tror att jag börjar gilla dig mer och mer men vad känner du för mig?


Det här vart dagens köp..


mkt snyggare i verkligheten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0