hur ska jag förklara ?

hejjjssaan ! (;
Nu har jag de fullt upp,  ja har suttit och skrivit jävligt mkt typ hela kvällen,
hehe uppsatsen blir ganska bra ändå, jag är inte klar men jag har skärt ner på text med flera sidor så nu är det bara 5 men jag ska typ dra ner en sida till elr nå annars blir de kanske långtråkigt, nog för att jah inte tror att den kommer bli det, den handlar om dödsstraff haha, åh det hade varit mkt enklare om man fick skriva om vad man vill jag menar hur intressant kan dödsstraff vara?x) Nu får jag bara hoppas att jag iaf får vg på den, jag menar har typ lagt ner mkt tid xpp ne nu ska jag se lite tv och renskriva den,

P&K

F R U I T L I C I O U S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0