Linn - fjortissommar

Godmorgon ! (;
haha idag är den första gången jag är morgonpigg på länge, åh sitter här å väntar tills jag ska gå å möta fia å klara. hehe jag vaknade halv 6 idag, då hoppade jag in i en dusch och började fixa mig , asså jag låg hela dan igår å sola men inte ser man nån skillnad ;o ajja till skolavslutningen får det väll bli brun utan sol elr nå ifall jag inte skulle få nå färg alls. åh gud vad jag har längtat till sommaren å nu när den är här kommer det bli så mkt grejor man vill göra att den kommer gå över så snabbt! Nu sitter jag å lyssnar igenom en massa låtar åh vad många minnen man får ;) hehe jag kommer ihår när jag å hanna var i stockholm när ajg lyssnar på fjortissommar för vi nötte ut den hela sommaren, ajja ne nu har jag babblat på en massa att tiden springer iväg så jag måste packa mina gympakläder, men jag skriver senare.
P&K

F R U I T L I C I O U S

bilder kommer in lite senare för kabeln till kameran är knäpp hehe (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0