Allt löser sig

Hejsan !

Öhm jag kanske ska börja med att jag skrev ganska mkt skit i förra inlägget som ni inte behöver tänka på blir nog bäst så höhö

Som ni kanske har märkt så har jag ändrat på bloggen lite, å jag måste måste bara fråga er asså fattar inte ni att ni betyder så jävla mkt och vissa av er kanske inte betyder lika mkt men ajja ,  men de blir bara för mycket med alla bråk å allting man kan bara ta en sak i taget och ***** du vet vem jag menar du har fan inget att vara sur över blir bara så jävla less !

haha fjorde en ny header för att jag hade jävligt tråkigt oxå ajja men nog pratat om de, haha nu har jag fått för mig att skriva blogg igen ganska bra tycker jag haha över lite svenska samtidigt eh LOL 

Ja hur tycker man att skolan är nu då? Världens jobbigaste enligt mig, dels så har man fått nya lärare som man måste fjäska sig in hos, åsen är de bara allmänt jobbigt med läxor åsånt xD Ajja får väll stå ut eftersom jag måste ha bra betyg när jag går ut :S haha tror ajg inte kommer faila totalt på den fronten men får man hoppas XD

Men ska gå skriver i morgon puss å godnatt ;*


Kommentarer
Postat av: Anonym

aw gullig header, saknar dig också <3

2009-09-09 @ 12:52:51
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/
Postat av: fiffi ! ;*

babe, du ska veta att jag älskar dig! så sjukt skönt att vi äntligen fått det bättre iaf mellan oss, & du ska veta hur glad jag är över att fått veta att du tycker samma som mig, pratet på skolan var precis det jag behövde! nu är jag säker på att vi inte komma glida isär utan försöka fixa allt, även fast det är en massa annat tjafs så vet jag att vi kan fixa dehär! det har vi redan lyckats med flera gånger förr, då kan vi göra det igen! puss <3

2009-09-17 @ 18:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0