att de kan finnas så falska personer...

hejhej sitter här och kollar ite på bloggar och jag märkte en sak för några dagar sedan att de finns en viss person som kopierar andras texter, hehe ni kanske redan har märkt de men vill bara att ni ska se och jämföra för jag tkr de är jävligt dumt  att om man har snacka en massa skit åsså när man säger förlåt så är d einte ens deras egna ord utan då har dom i stort sett kopierat allt.. haha kanske inte ska säga dom utan ni fattar nog att jag snackar om My Krutrök.

Här varsågod läs och se om ni hittar nåra likheter

Fiffis text



Mys text


Asså jag fattar inte varför du inte ens kan säga förlåt rätt, haha glöm att jag någonsin kommer bli kompis med igen, så försök inte ens !





Kommentarer
Postat av: juliagrönwall

haha jo det där har jag oxå märkt hon brukar ju kopiera mina rubriker haha :)

2009-09-20 @ 20:49:39
URL: http://jjuliag.blogg.se/
Postat av: Tina

HAHa lool epic fail My.

2009-10-04 @ 02:44:20
URL: http://uddamaludda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0