2010-25-12

Hejhej bloggen var som ett tag sedan man skrev nu haha eller ja rättare sagt väldigt länge sedan, men känns som om jag behöver dehär just nu, så jag får testa och se hur mycket jag orkar till en början.

Ja så nu har julen varit och allt bara swiss och sen så var det över. Men med andra ord har man kul så går tiden fort så antar att de är därför. Just nu hoppas jag bara på att man ska bli frisk från allt elände man haft från dubbel lunginflammation till feber och en massa annat, men det kommer jag nog. Just nu har jag bara 39graders feber men annars är allt bra typ, hehe förutom ett brutet revben men det finns nånting så kallat smärtstillande som kan vara så underbart ibland !

Just nu ligger jag i min fina säng och hoppas på att morgondagen kommer bli lyckad. en utav dem bästa dagarna på året är ju i morgon som ni nog visste, "MELLANDAGSREAN" hehe jag och sötisen Julia ska åka dit och spendera allt vi äger och har. Kommer bli väldigt trevligt när man tränger sig bland alla småfjortisar som försöker sno ens kläder, hoppas bara att min feber kommer gå ner till i morgon så man slipper bli så trött, men det ska nog gå!

Nu måste jag nog försöka sova igen för typ 4e gången så jag orkar upp när mina 6 väckarklocker går igång, som ni kanske förstår så är jag inte den lättaste att väcka på morgonen, jag kan kliva upp i sömnen och börja fixa mig och de kan jag lova att det inte blir den bästa sminkningen eller klädvalet ska jag säga er ! men nä försöka sova kliva upp och sen shoppa all day long, så nu blire ett godnatt åsen får jag väll lägga upp lite bilder på vad jag köpt i morgon, så godnatt då ! :)


Eftersom jag inte lagt in nå bilder från jul eller nå så får den här räcka för tillfället min kissekatt Leo !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0