All night loong !

Jaa, då har man varit hemma ett tag då, de blev att åka till tobbe direkt från pappa & nu när jag sitter vi min dator så ser jag att mitt virusprogram inte fungerar!! Seriöst haaaaataaa virus, "Datorn har stött på två problem" haha så nu ska jag lägga över allt på min externa hårdisk och sen omformatera om hela skiten, hah plus att jag ska hinna städa mitt rum, duscha och ja allt du kan nämna ! så det blir inga sova inatt har jag bestämt, slutar ju ändå tio i elva i morgon så de gör som inget, då far man bara hem och sover en stund.

Allt jag ska hinna med !

  1. Fixa virusprogram
  2. Städa rummet
  3. Kolla på sommarkläder!!
  4. Börja kolla vad jag ska ha med mig till Uppsala.
  5. Dricka massooor med cola
  6. välja vad jag ska ha på mig.
  7. och sist men inte minst fixa mig.
    haha säger bara god luck chuck !

my eyes can not tell lies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0