Bake a cake !

Hejhej, de vart inte så mycket städa inatt utam de blev mest serie, men jag höll mig vaken hela natten iaf och jag kom TILL OCH MED i tid till skolan. Jag har inte varit nå trött på skolan, men nu när man tagit de lugnt hemma hos Julia ett tag så börjar tröttheten komma.. Hoppas bara på att man orkar vara vaken tills ikv så man inte vänder på dygnet.

Idag så började jag 8:15 och slutade 11:05, som alla måndagar sen så gick vi och käkade pannkak. Och nudå sitter jag hemma hos Julia med Linda & Sanna. Eftersom att Julia fyllde år i Lördags så firade vi henne lite idag, Jenny och jag fixade tårta och alla hjälpte till på lite olika. Nu så gick Linda och nu är de bara jag Julia och Sanna kvar. Så ska vara lite social skriver senare PUSS!

Kommentarer
Postat av: Maja

2011-05-27 @ 20:46:08
URL: http://majasbloppis.blogg.se/
Postat av: Maja

Hej! Såg att du var intresserad av halternecklinnet. Men jag förstod inte riktigt vad du menade. Vill du att jag ska skicka en bild när jag har på mig den? Det går bra, men lämna din mejladress isånna fall.

2011-05-27 @ 20:47:42
URL: http://majasbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0