Loveli me, Loveli you.

Hejsan hoppsan fallerallera, när julen kommer ska varenda unge vara gla! haha ne nu slipper vi med sångerna, öhm ja de har ju varit ett väldigt tag sedan jag satt och skrev blogg men nu ska jag börja igen på riktigt!

Men iaf just nu sitter jag i soffan med en utav mina goa morgonrockar och ser på nå resprogram på trean, eller som precis slutade. Min bror kom också precis hem med en redbull till mig "Tack BLINKBLINK" jag vet inte riktigt men jag har blivit helt galen i redbull, ja har försökt sluta lite med godis och börjat med redbull.. kanske inte världens bästa.

Idag så började jag tio men forsov mig så jag kom till skolan klockan kring ett, och då hade jag matte och sen så slutade jag och sen kom jag hem, käkade , somnade snabbt till på soffan och sen har jag bara myst! jävligt skönt att ta de lugnt för en gångs skull. Nu blir de nog mot mitt rum, se ett oth avsnitt och sen sussa så man tar sig upp imorgon. Så jag får väll säga godnatt då ! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0