lalalallllalalalallalalalallal

Hejhej ! har typ fastnat hära hemma hos pappa så har käkat hära nu, de blev hämtmat ! haha och jag var så jävla hungrig så jag var skitsur när dem kom med maten så jag vräckte ut mig lite grejer så fick de 50 kr billigare.. jävligt pinsamt nu såhär efteråt menmen. Nu så sitter vi i soffan och snart ska jag gå till resecentrum i regnet, inte kul. Kanske man borde lifta eller nå heh.

Vara med tobbe. Nä så blir de nog inte, eftersom jag segade på hära lite granna, så han skulle nog åka ut med Albin, Mia ådom tror ja. Menmen får väll hitta på något annat, kanske man borde ta tag i Engelskan och läsa klart den där boken.. hade varit bra. Men det absoulute första jag ska göra är att hoppa in i en dusch och sätta på mig nå mjukiskläder !

Ojoj vad tiden rinner iväg måste dra mig mot bussen nu, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0