Listen to youre voice

Nu Har jag precis ätit middag och snart bär de av mot Albins stuga & basta å bada, jävligt skönt att ta de lugnt istället för att åka på nån fest, men ibland behöver man ta de lugnt! Fast de har jag gjort ganska så ofta nuförtiden dock, men de behöver man ibland. Jag hittade inte nån bikini oturligt nog så de får nog bli bh och ett par shorts, eller som tobias sa "helt naken måste du vara för att du är så dålig i telefon" haha ! Men nog kan jag erkänna att jag är dålig att svara i telefon, han ringde mig 8 eller 9 gånger idag på skolan och jag missade alla (Y) Men nu ska jag sluta pladdra på och fixa de sista inför kvällen PUSS!


Älskar dig hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0