Peaple make misstakes

Godmorgon !

Gårdagen blev faktiskt jävligt kul, vi badade badtunna, basta, åkte på statoil, skjutsade några till en fest, och hälsade på min pappa på Bodensia. Jag och tobias kom hem till han kring tolv eller  nå liknanade och sen såg vi film, asså seriöst vad seg man blir efter man har bada badtunna & basta. Kändes som om jag skulle typ däcka i tunnan haha.

Idag blir det nog också att bara ta det lugnt eller om jag nu skulle vara med tobbe, mia osv, men annars ska jag nog sova hemma hos papi med min söta syster. Var ju som ett tag sedan jag träffade henne nu, plus att pappa jobbar till 7 på morgonen.

Just nu sitter jag fortfarande hemma hos tobias och han städar sitt rum, så då tog jag mih lite tid framför datorn. Menmen nu ska jag vara lite mera social och kanske hjälpa lite, men jag skriver senare, PUSS!


Längtar så himla mycket till stockolm/Uppsala VILL DIT NU !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0