Rambo 4 !

Hellu eller ja Godmorgon, jag vaknade för lite mer än en timme sedan och sen vart de frukost, mackor med en massa pålägg och sen varmchoklad med lite grädde, jääävligt gott! Tobias kom aldrig igår för han spydde när dem var ganska nära sävast så de vart bara jag och Tove igår så då skulle vi ju se film iaf men de vart inte av heller utan de vart till att fixa hennes blogg istället, får bara hoppa på att hon blev nöjd ! Tove däcka i sofan kring 2 och jag var uppe till ca 4 halv 5 eller något liknande, jossan (pappas tjej) kom hem kring 4 och pappa kring halv 8.

Just nu sitter vi allihopa i soffan och Tobias vaknade & ringde nyss, Tyckte lite synd om honom igår men han lät inte så trött iaf. Vi ser en utav pappas favoritfilmer och typ en utav mina, Rambo 4.. Tycker dem är så jävla bra, men de kan ju också vara för att när jag bodde här så nötte pappa sönder dem. Snart så ska jag ringa Klara eftersom vi skulle ta en fika på stan idag och sen skulle jag vara med Tobbe. Kanske att de till och med blir till att städa mitt rum? jaa.. de kan då behöva hehe. Nä nu ska jag vara lite mera social med pappsen m.m men uppdaterar lite senare PUSS!



http://llarssoon.blogg.se/
Haha så söööt, nä men dehär blev hennes header iaf. Jag Gjorde en annan svartvit först, inte lika töntig kanske, nä men lite mer orginell men hon ville ha nånting sånt här så de blev den här. Hoppas hon vart nöjd bara, Ni kan ju gå in och kolla på länken nedanför, hur hennes blogg blev !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0