Sovmorgon

Godmorgon!

Just nu sitter jag i min fina blommiga morgonrock med musik & dricker chokladkaffe med grädde över, gott som fan måste jag då säga. Jag ska snart börja fixa mig inför den sista skoldan innan helgen, skönt ändå med sovmorgon till 10 och sen att man bara går till 2 idag. Plus att vi inte har alltför jobbiga lektioner bara Sömnad och NK! Skön

Nä nu ska jag försöka att vakna till liv på riktigt och som sagt fixa mig, jag lägger ut en bild på dagens outfit här nedanför och sen uppdaterar jag när jag kommit hem. PUSS


Dagens Outfit


Ett par svarta jeans från Gina Tricot 399:-

En vit långarmad Tinsters tröja kommer inte ihåg priset dock

En röd klocka från PUSS

Ett par skor från Skopunkten 349:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0