take it or leave it!

Jaa då var man hemma då, eller rättare sagt hemma hos min söta pappa, jag slutade jobbet kring kvart i elva och sen gick jag mot Bodensia, träffade pappa och satt och tog de lugnt ett tag. Som jag har sagt förut så skulle min lillasyster vara ensam hemma ikväll, så då ville pappa att jag skulle sova hemma med Tove ikväll så de gör jag, fick ju taxi å allt betald av pappsen ! Tobbe kommer nog också sova hära om dem nu tar sig från Skellefteå nån gång, Men nog hörde man på han att de vart lite onyktert idag, men han är bara för söt när han slumrar och går lite snett så de gör mig inget.

Så nu blir de nog film å mysa med lillasystern och såklart vänta på att älsklingen ska komma hit. Men mer kommer nog inte bli ikväll, Men kan då säga att de har varit en jävligt rolig kväll, älskar at jobba ! Nä nu blir de nog inte längre än såhär, har nog skrivit nog kanske uppdaterar lite senare, PUSS så länge !



Sakna sommaren !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0