Youre not just that person that i want, youre the one i need.

Så, äntligen är jag hemma från skolan, jag nästan älskar reserna till Luleå på morgonen för då hinner man som vakna till på bussen, men hemreserna.. de är nånting man hatar asså, man vill bara komma hem direkt !

Skolan var väll sådär idag ganska långdragen för att bara gå 4 timmar, men var väll för att man vaknade 4 i morse och somnade aldrig om så vart väll lite trött under dagen. Men kan då bara säga att de är uuunderbart med fredag ! så himla skönt att ha helg och sen veta att de är bara två skoldagar fram tills jag tar påsklov, ska ju åka till min släkt och kompisar på påsklovet i uppsala eller iaf 9 dar eller vad de nu blir. Åh är verkligen exalterad eller vad för slags ord jag nu ska använda hah, men hur som helst så har verkligen sett fram emot de så jag tippar på att de kommer bli de bästa lovet på evigheter :)

Nä nu blir de försöka luska fram en bikini till kvällens påhitt, bada badtunna och basta i Albins stuga med lite folk, mysigt som fan. Känns hur bra som helst att få umgås med älsklingen hela kvällen, var så länge sen vi verkligen hittade på någonting tillsammans. Nä nu ska jag gräva i garderoben och hoppas på de bästa PUSS!



"everyone is running from something, but we don't now when i'ts coming, so we keep running and running"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0