I'm back in the game

Hej!
Hej jag vet.. har varit väldigt länge sen man skrev nu, värsta torkan men det blev så mycket när jag for till Uppsala åsen allt med skolan och operationen, men nu så blir de ändrat. ska försöka ta igen den tappade tiden så kommer vara ganska aktiv på bloggen igen !

Så vad har hänt medans jag varit lite off på bloggen. Jag får väll ta allt i stort antar jag ha-ha ganska mycket att skriva men ja...

  • Varit & hälsat på min släktingar i Uppsala, varit å shoppat och bara umgåtts med väldigt många fina!
  • Sen har jag umgåtts mycket med min pojkvän & jobbat mycket extra i skolan
  • Öhm ja vad ska jag mera säga mycket skola åsen min operation såklart! Den gick bra var nån vecka sen jag gjorde den och har bytt gips för nån dag sen för första gången + att jag tog bort stygnen från min höft & handled. De enda som var jobbigt var att jag kunde typ inte gå normalt hela första vecka & låg inne på sjukhuset in tre dagar.. Måste bara tillägga en sak hata sjukhusmat!
Nä nu blir det till att försöka skissa lite ett par shorts som jag måste ha gjort klart innan sommarlovet , ganska sent ute, så vi får väll se hur de blir, nä nu blire back to work som sagt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0